مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-18فرهنگي

شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، شیرینی پزون ، زنهار از قرین بد و در امتداد انتها عناوین سریال های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه های رادیویی سلامت، - این روزها، سه سریال متنوع از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، شیرینی پزون ، زنهار از قرین بد و در امتداد انتها عناوین سریال های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می شوند.

نمایش رادیویی شیرینی پزون به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی آبادی، موضوعی خانوادگی- اجتماعی دارد و هر روز ساعت 6:15 از رادیو نمایش پخش می شود، این نمایش همچنین ساعت 21:45 روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سریال رادیویی زنهار از قرین بد نیز هر روز ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 22:30 روی آنتن رادیو ایران می رود.

این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده دلان در اداره کل هنر های نمایشی رادیو تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند

شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند