مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-18حوادث

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در اردستان اصفهان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان اصفهان گفت: 2 هزار 200 کیلوگرم مواد مخدر در چند روز اخیر باتلاش و هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از سوداگران مرگ در جاده ترانزیت کشف و ضبط شد که این حجم مواد مخدر در اردستان بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ علیرضا فرحبخش روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان با قدردانی از کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: فروردین امسال علاوه بر افزایش 173 درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش 133 درصدی دستگیری موادفروشان در شهرستان را شاهدیم که نشان از وجود تعداد زیاد مصرف کنندگان دارد و می طلبد برای درمان این افراد اقدام های لازم انجام شود.

وی با اشاره به تعطیلی کمپ های ترک اعتیاد باران و زندگی دوباره تصریح کرد: بهزیستی پیگیر رفع مانع های موجود برای راه اندازی مجدد این کمپ ها باشد.

معاون فرمانداری اردستان اظهار داشت: 80 درصد سرقت های خرد و منزل در شهرستان از سوی معتادان انجام می شود و ضرورت دارد این افراد با نگهداری در کمپ ها، اعتیاد خود را ترک کنند.

وی افزود: اعزام این افراد مشکلات زیادی را برای نیروی انتظامی و خانواده ها به ههراه دارد و اگر در شهرستان کمپ ها راه اندازی شوند بسیاری از مشکل ها برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در اردستان اصفهان

کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در اردستان اصفهان