مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-18سياسي

تقدیر از زوجین مدافع سلامت بیمارستان هاجر ارتش +تصاویر


به مناسبت روز ارتش در مراسمی به همت مجمع خیرین کشورو مسؤولان وزارت بهداشت از سوسن عزیز محمدی رییس بیمارستان هاجر ارتش و همسر شهیدش ابوالفضل محمد علی زاده از شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

- ، وزیر بهداشت و حبیب الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور با اهدای لوح تقدیر از خدمات این بانوی فرهیخته و همسر شهید مدافع سلامت، ابوالفضل محمدعلی زاده تقدیر کردند.

 صبح امروز، حبیب الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، عیسی فرهادی، رییس هیات مدیره مجمع خیرین استان تهران و مهرنوش کاوه، مشاور خیرین و سازمان های مردم نهاد وزارت بهداشت به همراه جمعی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور با حضور در بیمارستان هاجر از خدمات خانم سوسن عزیزمحمدی رییس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند.

در ابتدای این نشست، محمدرضا کارگری، نایب رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور ضمن حماس ه آفرینی های کادر درمان کشور قدردانی می کنم و می گویم: آفرین بر شما که خوش درخشیدید و صفحه رنگینی بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزودید.

 سوسن عزیزمحمدی، رییس بیمارستان تخصصی هاجر با بیان این که این بیمارستان که به بیمارستان 503 ارتش معروف است،گفت:این قدیمی ترین بیمارستان ارتش است و از سال 1390 به طور تخصصی در حوزه زنان و زایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از زوجین مدافع سلامت بیمارستان هاجر ارتش +تصاویر

تقدیر از زوجین مدافع سلامت بیمارستان هاجر ارتش +تصاویر