مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 00:052021-04-18ورزشي

تعویق زمان برگزاری رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد


رییس هیئت دوومیدانی لرستان از تعویق زمان برگزاری رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد(جام خلیج فارس) یادبود کنگره ملی 6300 شهید لرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس هیئت دوومیدانی لرستان از تعویق زمان برگزاری رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد(جام خلیج فارس) یادبود کنگره ملی 6300 شهید لرستان خبر داد.

سیاوش سپهوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد یادبود کنگره ملی 6300 شهید لرستان قرار بود اردیبهشت و در ماه مبارک رمضان به میزبانی خرم آباد برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در لرستان، اضافه کرد: به علت شیوع ویروس کرونا در استان، این مسابقات به تعویق خواهد افتاد.

سپهوند ادامه داد: این رقابت ها قرار است در سه مرحله(دوهای استقامت و نیمه استقامت، پرش ها و پرتاب ها) برگزار شود و هر زمان که شرایط کرونا بهتر شود، برای برگزاری آن برنامه ریزی می کنیم.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان با اشاره به اینکه اسپانسر این رقابت بسیار مهم شرکت پلیمر خلیج فارس است، تأکید کرد: تمام تلاش ما و مجموعه شرکت و باشگاه پلیمر این است که مسابقاتی در شأن شهدای گرانقدر لرستان برگزار شود.

وی افزود: اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این مسابقات انجام شده و زمان برگزاری مجدد این رقابت ها متعاقباًبا اعلام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق زمان برگزاری رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد

تعویق زمان برگزاری رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ خرم آباد