مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-18سياسي

4 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجان توزیع شده است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت : از اول ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

- زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت : از اول ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای ایران همدل و مهربان توسط کمیته امداد امام خمینی استان اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: کمیته امداد نهادی است که برای اعمال مدیریت حمایت از نیازمندان و تقویت کارهای خیر و نیک توسط امام راحل تشکیل شده و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در طرح ایران همدل و مهربان بیش از 134 هزار بسته غذای گرم و افطاری ساده و 34 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد و تاکنون هم بیش از 14 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

صفری تاکید کرد: همچنین تاکنون هم بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی هر بسته بیش از 250 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجان توزیع شده است

4 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجان توزیع شده است