مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-19اجتماعي

بهترین کلاس آنلاین کنکور کدام است و قیمت کلاس های آنلاین چه قدر است ؟


چند سالی می شود که برپایی کلاس های آنلاین رونق بسیار زیادی یافته است.

شاید در بین عامه مردم این تصور به وجود آمده باشد که کلاس¬های آنلاین، با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها وجود آمده است، -  در کجا برگزار می­شود ؟ در حال حاضر مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و  مهندس سامان سلامیان (رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران) و با نظارت مستقیم ومستمر ایشان به عنوان برترین ارایه دهنده کلاس های آنلاین در ایران مشغول به فعالیت می­باشند، از دیگر مجموعه های تدریس آنلاین می­توانیم به مجموعه کلاسینو  و  رایان کلاس و تاملند نیز اشاره نماییم.

در واقع اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران  در تمام دروس میباشد.

 در حالیکه اکثر موسسات مشابه فقط در یک یا دو درس از دبیران برند استفاده نموده و در سایر دروس از دبیران متوسط استفاده می­کنند قیمت کلاس ها و اسامی دبیران در کلاس های را از کجا ببینیم؟ برای مشاهده شهریه و اسامی بهترین دبیران کنکور، در کلاس های آنلاین  روی لینک  زیر کلیک نمایید آنلاین بهره مند شوند ،اما تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان کلاس های آنلاین کنکور پس از مدتی احساس می نمایند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین کلاس آنلاین کنکور کدام است و قیمت کلاس های آنلاین چه قدر است ؟

بهترین کلاس آنلاین کنکور کدام است و قیمت کلاس های آنلاین چه قدر است ؟