مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-19اقتصادي

کلاهبرداری در تبلیغات فروش واکسن کرونا


مجرمان با هدف کلاهبرداری، در شبکه های اجتماعی همچنان درحال تبلیغات فروش و پیش فروش واکسن کرونا هستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مجرمان سایبری با ادعای واریز پیش پرداخت مبلغ واکسن از شهروندان و کاربران مبالغی را اخذ کرده تا به اصطلاح ثبت سفارش تکمیل شود ولی بعد از دریافت مبلغ دیگر پاسخگو نبوده و یا واکسن و داروی تقلبی تحویل می دهند.

وی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش هرگونه دارو و محصولات دارویی در فضای مجازی، افزود: شهروندان بایستی از اعتماد بی جا به منابع نامعتبر و فاقد منبع رسمی در اطلاع رسانی های واکسن جعلی است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی با عنوان فروش واکسن کرونا با برندهای مختلف فریبی بیش نیست و سایت ها و درگاه های پیشنهاد شده در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی ممکن است دامی برای فیشینگ باشد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: شهروندان می توانند با دریافت اطلاعات در خصوص واکسن کرونا از منابع معتبر و رسمی کشور، دست افراد سودجو را کوتاه کنند.

میرفیضی تاکید کرد: تنها مرجع قانونی واگذاری داروی کرونا، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و شهروندان فریب شایعات منتشر شده در فضای مجازی را با پیوست لینک های جعلی و فیشینگ نخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در تبلیغات فروش واکسن کرونا

کلاهبرداری در تبلیغات فروش واکسن کرونا