مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-19سياسي

ثبت نام بیش از 10 هزار نفر در انتخابات شوراهای کرمانشاه/ قانون فصل الخطاب است


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: 8 هزار و944 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و یک هزار و 110 نفر در انتخابات شورای شهرهای استان ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: بر اساس اعلام روز گذشته ستاد انتخابات کشور، از 21 اردیبهشت رسماً برنامه روزشمار انتخابات ریاست جمهوری شروع خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری خواهد بود، ادامه داد:  از هفتم خردادماه تا 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات کاندیداها مجاز به تبلیغات خواهند بود و روز بیست و هشتم خرداد نیز انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فضاسازی رسانه ای دشمن با هدف کاهش مشارکت در انتخابات، بیان کرد: وجود 10 هزار و 54 نفر نامزد شوراهای اسلامی (8 هزار و944 روستایی و یک هزار و 110شهری) در استان کرمانشاه و برگزاری انتخابات در یک هزار و 800 حوزه انتخابیه (134 حوزه شهری و یک هزار و 666 حوزه روستایی)، می تواند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کند.

بالایی اضافه کرد: در انتخابات شورای شهر تا 6 اردیبهشت ماه هیأت های نظارت شهرستان ها به صلاحیت داوطلبان رسیدگی می کنند و 8 اردیبهشت نتیجه بررسی صلاحیت ها به داوطلبین اعلام خواهد شد و افراد رد صلاحیت شده تا چهار روز فرصت دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 10 هزار نفر در انتخابات شوراهای کرمانشاه/ قانون فصل الخطاب است

ثبت نام بیش از 10 هزار نفر در انتخابات شوراهای کرمانشاه/ قانون فصل الخطاب است