مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-19اقتصادي

آشیانه «ایر تاکسی» 2 ماه آینده آماده می شود/ چالشهای پرواز هواپیماهای کوچک در کشور


مسئول گروه هوایی ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با بیان اینکه قوانین، زیرساختها و سوخت ایرتاکسی درحال آماده سازی است، - گفت:تا 2ماه آینده آشیانه ایرتاکسی آماده است.

آرش خانباشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال رفع مشکلات بر سر راه هوانوردی عمومی هستیم، اظهار کرد: بخشی از این هوانوردی عمومی مربوط به ایرتاکسی ها می شود که درصدد رفع مشکلات آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات این بخش از هوانوردی عمومی گفت: تدوین قوانین مربوط به هوانوردی، ایجاد زیرساخت ها و سوخت رسانی به هواپیماهای کوچک از جمله چالش هایی هستند که باید برای راه اندازی تاکسی های هوایی برطرف شوند.

مسئول گروه هوایی ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در خصوص قوانین و مقررات برای حمل و نقل عمومی گفت: اکنون قوانینی در سازمان هواپیمای کشوری در حال تدوین است که بعد از تأیید، اجرایی خواهد شد.

خانباشی خاطر نشان کرد: تمام شرکتهای متقاضی برای راه اندازی حمل و نقل عمومی می بایست از این کانال وارد شوند تا بتوانیم به عنوان مثال از ایرتاکسی ها یا هواپیماهای کوچک استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یک الی دو ماه زمان می برد که این قانون منتشر شود، گفت: تمام شرکتهای متقاضی از این فیلتر رد می شوند تا هوانوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشیانه «ایر تاکسی» 2 ماه آینده آماده می شود/ چالشهای پرواز هواپیماهای کوچک در کشور

آشیانه «ایر تاکسی» 2 ماه آینده آماده می شود/ چالشهای پرواز هواپیماهای کوچک در کشور