مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-19اقتصادي

پتانسیل علمی دانشگاهی می تواند مشکل مالیات صنایع را حل کند


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه صنایع داخلی کشور در پرداخت مالیات دچار مشکلات فراوانی هستند، گفت: با استفاده از پتانسیل علمی مرکز تحقیقات و مطالعات دانشگاهی می توانیم موانع تولید در صنعت را شناسایی و برطرف کنیم.

- محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بسیاری از صنایع داخلی کشور در پرداخت مالیات دچار مشکلات فراوانی هستند، گفت: در سال جاری این دانشگاه در راستای شعار سال مأموریت خود را در قالب کارآفرینی، ارتباط با صنعت و افزایش فعالیت ها در پارک علم و فناوری متمرکز کرده است.

وی افزود: دانشگاه این توانایی را دارد که با استفاده از پتانسیل علمی خود از طریق مرکز تحقیقات و مطالعات دانشگاهی موانع تولید در صنعت را شناسایی و برطرف کند.

احمدی مشکل فعلی صنایع را عدم توانایی در پرداخت مالیات عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر موانع پیش روی تولید می تواند با توجه به وفاقی که در رفع آنها در قوه قضاییه وجود دارد و کمک دانشجویان دانشگاه و ارتباط با صنعت برطرف شود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: این دانشگاه در حوزه تولید شرایط مناسبی را برای مهارت آموزی و کارآفرینی دانشجویان انجام داده است، به طوری که اکنون طرح های مختلف صنعتی و تحقیقات مختلف پزشکی توسط ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل علمی دانشگاهی می تواند مشکل مالیات صنایع را حل کند

پتانسیل علمی دانشگاهی می تواند مشکل مالیات صنایع را حل کند