مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-19سياسي

افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو


شهردار شیرین سو از آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع کارگاهی تولیدی در این شهر خبر داد و گفت: با هدف اجرایی کردن موضوع نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، - ایسنا/همدان شهردار شیرین سو از آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع کارگاهی تولیدی در این شهر خبر داد و گفت: با هدف اجرایی کردن موضوع نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها این شعار را در دستور کار خود قرار داده ایم.

سیدمصطفی موسوی دوشنبه 30 فروردین ماه در آیین افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو، اظهار کرد: در حال حاضر سه کارگاه تولیدی شامل کارگاه تولیدی جداول پرسی، کارگاه تولید سنگ های مصنوعی و کفپوش بتنی و کارگاه جوشکاری در شهرداری فعال هستند و به تناسب نیاز عمران و آبادانی شهر محصولات لازم را تولید می کنند.

شهردار شیرین سو ادامه داد: احداث مجتمع کارگاهی شهرداری در راستای افزایش میزان تولید، افزایش درآمدهای پایدار، سرعت بخشی در پروژه های شهرداری و ایجاد اشتغال بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، شهرداری شیرین سو در کنار ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه های عمرانی به موضوع اشتغال نیز نگاه ویژه ای داشته و راه اندازی این مجموعه به ایجاد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو

افتتاح مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو