مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-19اقتصادي

عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات در 1800 هکتار مزارع سمنان


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات در یک هزار و 800 هکتار مزارع گندم و جو در سطح هفت شهرستان استان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس مشیریان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی استان سمنان و به صورت مجازی با بیان اینکه مبارزه با آفت سن مادری در یک هزار و 835 هکتار مزارع گندم و جو استان انجام شده است، تاکید کرد: این طرح از پنجم فروردین ماه 1400 در سطح هفت شهرستان استان سمنان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این هفت شهرستان استان سمنان میامی، شاهرود، سمنان، گرمسار، دامغان، سرخه و آرادان میزبان طرح مبارزه با آفت سن گندم و جو هستند، ابراز کرد: عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات با همراهی کشاورزان و جهاد انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و 135 هکتار طرح مبارزه با آفت سن در مزارع گندم و 700 هکتار نیز در مزارع جو انجام شده است، تاکید کرد: این طرح به زودی به اتمام می رسد.

مشیریان با بیان اینکه بیش از 15 درصد اراضی کشاورزی استان سمنان به گندم اختصاص دارد، ابراز کرد: بیشترین سطح مبارزه با سن مادری در سطح استان با 680 هکتار متعلق به سمنان و کمترین آن با پنج هکتار متعلق به شاهرود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات در 1800 هکتار مزارع سمنان

عملیات مبارزه همگانی با آفت سن غلات در 1800 هکتار مزارع سمنان