مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-20اقتصادي

افزایش 2 برابری پرداخت زکات در ایلام طی سال 99


مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از افزایش 2 برابری زکات جمع اوری شده در این استان نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر دوشنبه در نشست شورای زکات استان که با حضور استاندار ایلام و دیگر اعضاء برگزار شد، بیان کرد: در حالی که مبلغ زکات جمع آوری شده سال 98 کمتر از سه میلیارد تومان بوده است این رقم در سال 99 به بیش از 5.

5 میلیارد تومان رسیده است.

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت محصولات کشاورزی انتظار می رود سازمان جهاد کشاورزی از کارشناسان پهنه کشاورزی این اداره و نیز مروجین حوزه کشاورزی در کمک به جمع آوری زکات بهره گیری و با جمع آوری کنندگان زکات همکاری بیشتری داشته باشد.

موسی نژاد جمع آوری زکات توسط افراد غیر بومی استان های همجوار در این استان را یکی از مشکلات در این زمینه عنوان کرد و گفت: انتظار می رود نیروی های امنیتی و انتظامی استان با این معضل و متخلفین برخورد کنند.

وی همچنین گفت: با اینکه ظرفیت های زیادی برای جمع آوری زکات در این استان وجود دارد، تاکنون کمتر از 20 درصد ظرفیت زکات این استان مورد استفاده قرار گرفته است، در صورتی که حتی اگر از 50 درصد ظرفیت زکات استان استفاده شود می توان بسیاری از مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری پرداخت زکات در ایلام طی سال 99

افزایش 2 برابری پرداخت زکات در ایلام طی سال 99