مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-20سياسي

انجام مطالعات 36 سد در لرستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت:در مجموع 36 سد مطالعاتی (در حوضه کرخه 16 سد و در حوضه کرخه 20 سد) در استان در دست مطالعه هستند که پیشرفت مطالعاتی آنها در حد 80 درصد است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت:در مجموع 36 سد مطالعاتی (در حوضه کرخه 16 سد و در حوضه کرخه 20 سد) در استان در دست مطالعه هستند که پیشرفت مطالعاتی آنها در حد 80 درصد است.

داریوش حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات متمرکز وزارت نیرو برای سه پروژه مطالعاتی(سدهای خسروآباد، کاکا شرف و ماربره) ردیف اعتباری را برای مطالعه آنها اخذ کردیم.

وی ادامه داد: فراخوان سدخسروآباد داده شده و در مرحله انتخاب مشاور برای بازنگری مطالعات فاز یک و دو آن هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: مطالعات سد ماربره نیز به مشاوره ذیصلاح داده شده و قرارداد آن در حال مبادله برای بروز رسانی مطالعات مرحله اول و انجام مطالعات مرحله دوم است.

حسن نژاد اضافه کرد: بازنگری مطالعات اول و دوم سد کاکاشرف توسط مشاور در حال انجام است که مطالعات این سدها امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از انجام این مطالعات سدها فوق، در بودجه 1400 مجوز ماده 23 آنها را از سازمان مدیریت و برنامه کشور بگیریم تا در لایحه بودجه 1401 مطرح و اعتبار برای آنها لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات 36 سد در لرستان

انجام مطالعات 36 سد در لرستان