مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-20فرهنگي

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تیرماه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تغییر زمان و برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تیرماه 1400 بنا به شرایط بحرانی کرونایی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تغییر زمان و برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تیرماه 1400 بنا به شرایط بحرانی کرونایی خبر داد.

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی در سطح شمال غرب کشور توسط شرکت آوای سرزمین اسرار ایرانیان با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فنی و حرفه ای، همچنین اتحادیه قنادان استان در هتل پارس ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اوج گیری مجدد شرایط کرونایی و تغییر وضعیت استان به حالت بحرانی زمان برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور با شعار و هدف سلامت، اشتغال زایی و پیشرفت به روزهای 17 و 18 تیرماه 1400 تغییر یافت که به همین منظور علاقه مندانی تاکنون موفق به ثبت نام نشده بودند می توانند برای شرکت در این جشنواره مجدد اقدام به ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تیرماه

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تیرماه