مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-20سياسي

اقدام و عملیات حوزه مرزی با تعامل مرزنشینان انجام می گیرد


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آرامش و امنیت در مرزها، گفت: امروز شاهد آرامش در مناطق مرزی کشور هستیم لذا رسالت مرزبانی در مدیریت مرزها قابل توجه است؛ - ایسنا/گیلان جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آرامش و امنیت در مرزها، گفت: امروز شاهد آرامش در مناطق مرزی کشور هستیم لذا رسالت مرزبانی در مدیریت مرزها قابل توجه است؛ اقدامات و عملیات در حوزه مرزی با تعامل مرزنشینان انجام می گیرد.

سردار قاسم رضایی در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرزبانی گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرزبانی افتخار جمهوری اسلامی و یکی از موفق ترین مرزبانی ها در جهان است، اظهار کرد: امروز ما شاهد آرامش در مناطق مرزی هستیم و این هدفی است که مرزبانی و نیروی انتظامی در کشور دنبال می کند.

وی گیلان را یکی از مناطقی متصل و مرتبط با قفقاز دانست و افزود: این استان جایگاه ویژه ای در توسعه ارتباطات و مناسبات ایران با منطقه قفقاز دارد که این امر بیانگر نقش موثر مرزبانی در حفاظت و حراست از مرزها است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: در سال های گذشته تعاملات دو جانبه اعم از تجاری و هم تردد اتباع طرفین باعث شده که سه گذر مرزی دریایی، زمینی و ریلی در این منطقه فعال شود و هر دو طرف هم متعهد به تکمیل پروژه ها برای توسعه ارتباطات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام و عملیات حوزه مرزی با تعامل مرزنشینان انجام می گیرد

اقدام و عملیات حوزه مرزی با تعامل مرزنشینان انجام می گیرد