مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-20سياسي

فعالان فضای مجازی از دولت آینده چه انتظاراتی دارند


فعالان فضای مجازی با بررسی توقعات و انتظارات از دولت آینده، بر لزوم حفظ اقتدار و تحقق حاکمیت ملی در عرصه فضای مجازی به عنوان اولویت رییس جمهور آینده تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی پاک با موضوع توقعات و انتظارات نخبگان و فعالان فضای مجازی از دولت آینده و مطالبات از رییس جمهور، برگزار شد.

در این نشست رسول جلیلی عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه رییس جمهور به دلیل اینکه ریاست شوراهای عالی همچون فضای مجازی، امنیت ملی و انقلاب فرهنگی را به موازات ریاست دولت بر عهده دارد، نقش بسیار زیادی در سمت و سوی فضای مجازی کشور خواهد داشت، گفت: اینکه برخی می گویند رییس جمهور کاره ای نیست به هیچ عنوان درست نبوده و وی قدرت و اختیار 100 درصدی در سیاستگذاری کشور دارد.

وی با اشاره به نمونه بارز قدرت رییس جمهور گفت: در شورای عالی فضای مجازی هر چه داد زدیم چون رییس جمهور نخواست، حتی اتفاقی که به صلاح کشور بود نیافتاد.

از سوی دیگر به دلیل همین قدرت، مصوبات شورای عالی فضای مجازی با سمت و سو دادن به عدم اجرا، به مرحله اجرا نرسید.

رییس جمهور در نظام جمهوری اسلامی همه کاره است و قدرت دارد و به راحتی می تواند مصوبه مجلس و مصوبه شورای عالی فضای مجازی را به بهانه های مختلف اجرا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فضای مجازی از دولت آینده چه انتظاراتی دارند

فعالان فضای مجازی از دولت آینده چه انتظاراتی دارند