مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-21حوادث

کشف 133 کیلوگرم هرویین در مرز آستارا


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان، از کشف و ضبط محموله 133 کیلوگرمی هرویین جهت ترانزیت خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک اقدام عملیاتی موفق شدند محموله مذکور را که در حال خروج از مرز آستارا بود، - ایسنا/گیلان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان، از کشف و ضبط محموله 133 کیلوگرمی هرویین جهت ترانزیت خبر داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک اقدام عملیاتی موفق شدند محموله مذکور را که در حال خروج از مرز آستارا بود، کشف کنند.

اسماعیل حیدری آزاد در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط محموله مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات پیچیده و رصد اطلاعاتی اداره کل اطلاعات استان گیلان مبنی بر ورود محموله هرویین به گیلان جهت خروج از مرز آستارا به مقصد لهستان، از این کار ممانعت شد.

وی سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک اقدام عملیاتی موفق شدند در یک کانتر ترانزیتی محموله کشمش به مقصد کشور لهستان که در حال خروج از مرز آستارا بوده، مقدار 133 کیلوگرم هرویین با لفاف را کشف کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه تریلر رنو توقیف و یک نفر راننده دستگیر شد، خاطرنشان کرد: بر خود وظیفه می دانیم از زحمات سربازان پر تلاش امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان گیلان تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 133 کیلوگرم هرویین در مرز آستارا

کشف 133 کیلوگرم هرویین در مرز آستارا