مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-21سياسي

جزییات ثبت نام داوطلبان برای مرحله آخر تست واکسن کووبرکت از هفته آینده


ثبت نام از داوطلبان برای شرکت در فاز سوم مطالعات کارآزمایی بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا مظهری رییس سامانه 4030 درخصوص آغاز مرحله اجرایی فاز سوم مطالعات بالینی گفت: از امروز تمام علاقمندان به تزریق واکسن برکت در فازنهایی مطالعات بالینی در رده سنی 18 تا 75 سال و در شش شهر تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و بوشهر می توانند از طریق تماس با سامانه 4030 و یا از طریق اپلیکیشن آی گپ (#10*4030*) در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود: پس از تماس داوطلبان با این سامانه، ابتدا یک فایل صوتی از شرایط و خصوصیات لازم این مرحله برای آنان پخش می شود و پس از تأیید از سوی کاربر، ثبت نام اولیه انجام می گیرد.

مدیر اجرایی فازسوم مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: پس از غربالگری اولیه، همکاران ما با این افراد تماس می گیرند و زمان و مکان دقیقی که باید این داوطلبان برای انجام معاینات و آزمایشهای اولیه مراجعه کنند را به آنان اطلاع می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله، تزریق بر روی 20 هزار نفر انجام خواهد شد و این 20 هزار نفر باید علاوه بر حضور در 6 شهر تهران، کرج، مشهد، بوشهر، اصفهان و شیراز و همچنین حضور در محدوده سنی 18 تا 75 سال، ویژگیهایی به لحاظ شرایط جسمی و سلامت هم برخوردار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام داوطلبان برای مرحله آخر تست واکسن کووبرکت از هفته آینده

جزییات ثبت نام داوطلبان برای مرحله آخر تست واکسن کووبرکت از هفته آینده