مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21بين الملل

روسیه و الجزایر سپتامبر رزمایش مشترک برگزار می کنند


دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه اعلام کرد، رزمایش روسیه-الجزایر با نام الجزایر 2021 سپتامبر امسال در جمهوری اوستیای شمالی، واقع در جنوب غرب روسیه برگزار می شود.

- دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه اعلام کرد، رزمایش روسیه-الجزایر با نام "الجزایر 2021" سپتامبر امسال در جمهوری اوستیای شمالی، واقع در جنوب غرب روسیه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این دفتر اعلام کرد: رزمایش الجزایر 2021 سپتامبر امسال در میدان آزمایشی تارسکوی در اوستیای شمالی برگزار می شود.

این رزمایش شامل حدود 80 نیرو از واحدهای پیاده نظام موتوری منطقه نظامی جنوبی قفقاز شمالی خواهد بود.

به گفته ارتش روسیه، الجزایر میزبان اولین کنفرانس برنامه ریزی برای مقدمات رزمایش ها بوده و طرفین توافق کرده اند سربازانشان فعالیت های تاکتیکی تعقیب، شناسایی و از بین بردن گروه های غیرقانونی مسلح را آموزش دهند.

دفتر مطبوعاتی منطقه نظامی جنوبی روسیه همچنین اعلام کرد، روسیه و پاکستان در حال برنامه ریزی رزمایش مشترک دروژبا 2021 در شهر کراسنودار روسیه، برای سپتامبر امسال به منظور تمرین مقابله با تروریسم هستند.

فرماندهی منطقه نظامی جنوبی روسیه در سال 2021 همچنین برنامه دارد در رزمایش بین المللی با مشارکت واحدهای نظامی از آبخازیا، ارمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه و الجزایر سپتامبر رزمایش مشترک برگزار می کنند

روسیه و الجزایر سپتامبر رزمایش مشترک برگزار می کنند