مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-21ورزشي

اولین وقف 1400 در اردبیل به ثبت رسید/ساخت فضای آموزشی عام المنفعه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: نخستین موقوفه سال جدید در استان اردبیل از شهرستان نیر به ثبت رسید که برای ساخت فضای آموزشی عام المنفعه اختصاص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان در سال 1400 اولین وقف در استان اردبیل از شهرستان نیر به ثبت رسید که این وقف در راستای توسعه و ساخت فضاهای آموزشی، تفریحی و ورزشی عام المنفعه در شهرستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مساحت وقف ثبت شده گفت: باغ ویلایی به مساحت 9 هزار و 117 مترمربع در شهرستان نیر توسط وراث یکی از ریش سفیدان منطقه به عنوان موقوفه ثبت شده است که با هدف استفاده افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی وقف شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: این زمین به عنوان مکان تفریحی، آموزشی و ورزشی ثبت و وقف شده که رویکرد اداره کل اوقاف استان در سال جدید بر دعوت از خیران و نیکوکاران برای افزایش تعداد موقوفات و رفع محرومیت ها خواهد بود.

حجت الاسلام ستوده به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید اشاره و اضافه کرد: رفع محرومیت ها و فقرزدایی در جامعه یکی از اهداف اصلی گسترش موقوفات بوده که در این زمینه باید از ظرفیت مردم در طبقات مختلف بهره مند ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین وقف 1400 در اردبیل به ثبت رسید/ساخت فضای آموزشی عام المنفعه

اولین وقف 1400 در اردبیل به ثبت رسید/ساخت فضای آموزشی عام المنفعه