مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-21اقتصادي

عملیات اجرایی احداث پروژه تولید رنگ آستر اولیه خودرو در ساوه آغاز شد


با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان عملیات اجرایی احداث پروژه تولید رنگ آستر اولیه خودرو (ED) در قالب طرح توسعه شرکت محارسازان آریا در ساوه آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستان عملیات اجرایی احداث پروژه تولید رنگ آستر اولیه خودرو (ED) در قالب طرح توسعه شرکت محارسازان آریا در ساوه آغاز شد.

استاندار مرکزی چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در آیین کلنگ زنی این طرح در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تولید رنگ آستر خودرو به صورت ED یکی از کارهای جدید در کشور به شمار می رود، گفت: این پروژه قرار است با صرف هزینه ای بالغ بر دو هزار میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

سیدعلی آقازاده افزود: امید است با احداث سالن های تولید رنگ آستر خودرو در واحد تولیدی شرکت تولید رنگ محارسازان آریا که یک واحد نوآور در حوزه تولید است بتوان از طریق اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ظرف حداکثر سه سال آینده در قطع وابستگی و تولید ملی و از همه مهمتر در حمایت از صنایع خودروساز گام برداشت و افتخاری برای کشور و استان مرکزی رقم بخورد.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به بازدید خود از چند واحد صنعتی و تولیدی و بررسی مشکلات صنایع شهر صنعتی کاوه اظهار کرد: بررسی مشکلات صنایع این شهرستان به ویژه در تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث پروژه تولید رنگ آستر اولیه خودرو در ساوه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پروژه تولید رنگ آستر اولیه خودرو در ساوه آغاز شد