مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-22سياسي

سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر بوده است


سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی در محرومیت زدایی بوده است.

- رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی در محرومیت زدایی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد عبدالله پور به مناسب دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمانده امام خمینی (ره) پیام تبریکی صادر کردند.

در متن پیام آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تأسیس تا کنون، سرشار از مجاهدت های کم نظیر در عرصه های مختلف از دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان و نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی در راستای خدمت رسانی و در کنار مردم بودن در مبارزه با ویروس کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر بوده است

سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون سرشار از مجاهدت های کم نظیر بوده است