مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-22اقتصادي

خرید تضمینی وش پنبه به سود کشاورزان است


مدیرعامل شرکت پنبه کاران شهرستان داراب در استان فارس گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، سال گذشته وش پنبه را بیشتر از قیمت تضمینی خریداری کردیم و بیش از 679 میلیارد ریال سود عاید تولیدکنندگان پنبه این شهرستان شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت پنبه کاران شهرستان داراب در استان فارس گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، سال گذشته وش پنبه را بیشتر از قیمت تضمینی خریداری کردیم و بیش از 679 میلیارد ریال سود عاید تولیدکنندگان پنبه این شهرستان شد.

غلامرضا انصاری با اشاره به این که سال گذشته قیمت خرید تضمینی وش پنبه توسط دولت کمتر از 100 هزار ریال اعلام شده بود، افزود: این قیمت حتی هزینه های تولید کشاورزان را نمی توانست پوشش دهد و شرکت پنبه کاران داراب در راستای حمایت از تولید کننده قیمت وش رقم یک خوب را هر کیلو 167 هزار ریال و یک سفید را 160 هزار ریال اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، انصاری اضافه کرد: شرکت پنبه کاران داراب خرید وش پنبه را نسبت به سراسر کشور بین 15 تا20هزار ریال بالاتر از قیمت توافقی سایر شهرستان ها اعلام و مبادرت به خرید نمود.

مدیرعامل شرکت پنبه کاران داراب خاطرنشان کرد: شرکت پنبه کاران داراب در سه مرکز خرید مقدار 9 میلیون و 702 هزار و 155 کیلو وش پنبه از کشاورزان خریداری که حدود 4هزار و500 تن وش پنبه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی وش پنبه به سود کشاورزان است

خرید تضمینی وش پنبه به سود کشاورزان است