مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-22اقتصادي

تشدید محدودیت فعالیت مشاغل ضروری در همدان


با توجه به وضعیت قرمز کرونا محدودیت های فعالیت مشاغل ضروری در شهر همدان تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت برخی از مشاغل گروه یک از روز چهارم اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در شهر همدان هستیم.

وی تصریح کرد: تیم های بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نیز نظارت لازم را در این خصوص اعمال خواهند کرد.

فرماندار همدان افزود : بازار سرگذر یکی از مناطق پرازدحام و خطرناک شیوع کرونا در شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحدهای صنفی به پروتکل ها، شهروندان نیز تا جای ممکن حضور کمتری در اینگونه اماکن داشته باشند.

وی مشاغل گروه یک را بدین شرح عنوان کرد: -مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرونبر شامل تمام گروه های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی،بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه - شرکتهای خدمات اینترنتی(اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاههای اینترنتی و شرکتهای خدماتی مبتنی بر اینترنت) -تعمیرگاههای انواع خودرو،لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی ، کامپیوتر و تاسیساتی، کلیه خدمات فنی و کارواش -فروشگاه های انواع قطعات ،لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تاسیساتی و سایر ملزومات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت فعالیت مشاغل ضروری در همدان

تشدید محدودیت فعالیت مشاغل ضروری در همدان