مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-04-22اقتصادي

شناسایی عاملین توزیع سیمان استان کرمان/ فقط 5 درصد شبکه توزیع ناسالم است


سازمان های صمت شمال و جنوب همه عاملین اصلی سیمان ظرف یک هفته احراز هویت کنند و سامانه کارخانه سیمان بروزرسانی شوند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: سازمان های صمت شمال و جنوب همه عاملین اصلی سیمان ظرف یک هفته احراز هویت کنند و سامانه کارخانه سیمان بروزرسانی شوند.

علی زینی وند عصر امروز دوم اردیبهشت ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: چگونه است که سه کارخانه سیمان در استان باشد و با کمبود سیمان روبرو باشیم لذا شفاف گزارش دهید و اگر تکلیف این موضوعات روشن نشود دست بردار نیستم و باید عاملان توزیع مشخص شوند.

وی با تاکید برآنکه در شبکه توزیع فساد وجود دارد، اظهار کرد: باید گزارش نحوه اجرای مصوبات را ارایه دهید و نباید مصوبات خودشان عامل فساد شوند.

استاندار کرمان بیان کرد: کارخانه جات سیمان نباید خارج از سیستم(سامانه) سیمان را توزیع کنند و روزانه گزارش آنها گرفته شود و با احتکارکنندگان به شدت برخورد شود.

وی با تشریح میزان تولید سیمان و مرغ ادامه داد: متاسفانه یکسری دلال با ایجاد اخلال در بازار دارند به ریش همه ما می خندند و صف های طولانی باعث شرمندگی است این درحالی است که ما کمبودی در میزان تولید سیمان و مرغ نداریم بنابراین دستگاه قضا به هیچ کس از مدیر گرفته تا پایین ترین رده، رحم نکند و راهی جزی برخورد ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عاملین توزیع سیمان استان کرمان/ فقط 5 درصد شبکه توزیع ناسالم است

شناسایی عاملین توزیع سیمان استان کرمان/ فقط 5 درصد شبکه توزیع ناسالم است