مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-04-22اقتصادي

تولید سیمان در کرمان بیشتر از مصرف است / دستگاه قضایی به هیچ کس رحم نکند


تولید مرغ و سیمان در کرمان کم نیست اما شاهد تشکیل صف هایی هستیم که باعث شرمندگی است لذا دستگاه قضایی در این زمینه به هیچ مدیر، - دلال و رابطی رحم نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند ظهر پنجشنبه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به وضعیت تولید و توزیع سیمان در استان افزود: آنچه که مشخص است این است که تولید سیمان بیشتر از مصرف استان است.

سه کارخانه سیمان در استان در حال فعالیت هستند لذا قابل قبول نیست که شاهد آشفته بازار سیمان باشیم در نتیجه این شرایط نشان از وجود فساد در استان است.

وی با بیان این مطلب که مصوبات خوب است اما معلوم نیست اجرایی شود، بیان داشت: در زمینه مرغ و سیمان، تولید ما کم نیست اما شاهد تشکیل صف هایی هستیم که باعث شرمندگی می شود لذا دستگاه قضایی اصلاً در این زمینه به هیچ مدیرف دلال و رابطی رحم نکند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برخی مرغ فروشی ها سهمیه خود را به رستوارن ها اختصاص می دهند، تصریح کرد: همه مردم بازرس ما بشوند و سازمان صمت تلفن های خود را به گوش بگذارد.

در بحث سیمان غیر از عاملان کسی حق توزیع را ندارد و باید روزانه آمار در سامانه ثبت شود.

وی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی باید نظارت داشته باشد و اولویت سیمان هم میزان مصرف شمال و جنوب استان است، بیان داشت: دادستانی و تعزیرات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سیمان در کرمان بیشتر از مصرف است / دستگاه قضایی به هیچ کس رحم نکند

تولید سیمان در کرمان بیشتر از مصرف است / دستگاه قضایی به هیچ کس رحم نکند