مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-04-22فرهنگي

ایده ای که در نطفه خفه شد


پیام فروتن وقتی مطمئن شد کرونا به این زودی دست از سر ما بر نمی دارد، ایده برگزاری فستیوالی برای اجرای نمایشنامه های یونانی را در فضای باز مطرح کرد ولی این ایده در نطفه خفه شد.

- پیام فروتن وقتی مطمئن شد کرونا به این زودی دست از سر ما بر نمی دارد، ایده برگزاری فستیوالی برای اجرای نمایشنامه های یونانی را در فضای باز مطرح کرد ولی این ایده در نطفه خفه شد.

این مدرس، طراح و کارگردان تئاتر برای اجرای نمایشی ویژه در اسفند سال 98 برنامه ریزی کرده بود که کرونا مجال کار را از او هم گرفت و او نیز مانند دیگر همکارانش به انتظار نشست تا کی فرصتی برای اجرا فراهم شود.

او وقتی دریافت کرونا همچنان همراه ماست، ایده دیگری مطرح کرد؛ فستیوالی برای اجرای نمایشنامه های یونانی در فضاهای باز تهران ولی این پیشنهاد هم همچنان معطل مانده است.

فروتن درباره این ایده تازه به ایسنا می گوید: ایده ای که سال گذشته مطرح کردم، نیاز به پیگیری های مستمر داشت ولی از آن جا که در کشور ما عموما از برنامه هایی که نیازمند پیگیری است، استقبال نمی شود، فعلا به جایی نرسیده است.

او ادامه می دهد: همان طور که همه دست اندرکاران تئاتر می دانند در تهران چندین فضا مشابه تماشاخانه های یونانی داریم؛ فضاهایی در پارک ها مانند پارک نیاوران، بوستان جوانمرد قصاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده ای که در نطفه خفه شد

ایده ای که در نطفه خفه شد