مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 19:402021-04-22سياسي

ولایتمداری و ایثار شاخصه پاسداران انقلاب اسلامی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: آن چیزی که بعنوان مولفه مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند همان مولفه معنویت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

- ایسنا/فارس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: آن چیزی که بعنوان مولفه مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند همان مولفه معنویت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

حجت الاسلام محمودی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن بعنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس او با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: مدافعان حرم اهل بیت (ع) همچون شهدای دفاع مقدس سردمدار ولایتمداری و ایثار هستند و در بین این شهدای والامقام شهدای پاسدار بعنوان گُواه انقلابی گری و شهادت طلبی همه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به نقش موثر سپاه در خنثی نمودن توطئه هایی که علیه انقلاب اسلامی طراحی شده و می شوند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و ایثار شاخصه پاسداران انقلاب اسلامی است

ولایتمداری و ایثار شاخصه پاسداران انقلاب اسلامی است