مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-04-23سياسي

کارنامه عملکرد شورای پنجم تهران؛ از بازی تغییر نام خیابان ها تا ماراتن تعویض شهردار!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیرقشقایی؛ پنجمین دوره شورای تهران در حالی روزهای پایانی خود را می گذراند که سامانه شفاف سازی در شهرداری، - کارنامه عملکرد شورای پنجم تهران؛ از بازی تغییر نام خیابان ها تا ماراتن تعویض شهردار! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امیرقشقایی؛ پنجمین دوره شورای تهران در حالی روزهای پایانی خود را می گذراند که سامانه شفاف سازی در شهرداری، اضافه نشدن حتی یک واگن مترو و راه اندازی تونل آرش به عنوان تنها پروژه عمرانی در کارنامه عملکرد 4 ساله مستأجران خیابان بهشت به چشم می آید.

شورای اصلاح طلب تهران از همان ابتدا با حواشی همراه شد؛ مهم ترین آن چالش انتخاب شهردار برای شهر تهران بود که بعد از چند بار تعویض در نهایت شهردار انتخابی، از نظر مردم تهران عملکرد خوبی نداشت.

اما اعضای شورای شهر تهران عملکرد خود را در طول عمر چهارساله شورا خوب ارزیابی کرده اند و کم و کاستی ها را از سوی دولت و عدم اختصاص امکانات و بودجه درخور شهر تهران به شورای شهر دانسته اند.

درحالی که انتظار می رفت از آن جایی که شورای شهر تهران و دولت فعلی کشور جزء یک جبهه سیاسی به شمار می رفتند حداقل در مشارکت با یک دیگر هماهنگ تر و بهتر عمل کنند اما در نهایت شورای تهران کمبودها و نواقص در مدیریت این شهر را به حساب ناکارآمدی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه عملکرد شورای پنجم تهران؛ از بازی تغییر نام خیابان ها تا ماراتن تعویض شهردار!

کارنامه عملکرد شورای پنجم تهران؛ از بازی تغییر نام خیابان ها تا ماراتن تعویض شهردار!