مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-23حوادث

کارتن خواب ها و معتادین متجاهر از بزرگراه ها جمع آوری شدند


معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ، از اجرای طرح جمع آوری معتادین و کارتن خواب هایی که به صورت ناگهانی وارد بزرگراه ها می شدند و برای خود و دیگر رانندگان خطرآفرین بودند خبر داد.

- سرهنگ علی همه خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: متأسفانه در برخی مواقع شاهد تصادفات شدید فوتی و جرحی در سطح بزرگراه های شهر تهران بخاطر عبور معتادین متجاهر و کارتن خواب ها از عرض بزرگراه های شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به خطرات و تلفات جانباختگان و مصدومان تصادفات در سطح بزرگراه های شهر تهران و دغدغه پلیس راهور تهران بزرگ بر کاهش این حوادث و با پیگیری های صورت گرفته در یک طرح مشترک بین سرکلانتری ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور تهران بزرگ، طرح جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب ها از سطح بزرگراه های منطقه 15 با همکاری رییس و کارکنان این منطقه 15 صورت پذیرفت.

همه خانی بیان داشت: در این طرح مشترک، تعدادی از کارتن خواب ها و معتادین متجاهر، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز با تکریم و احترام جهت اسکان و سیر مراحل قانونی، به سازمان های مربوطه جهت رسیدگی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتن خواب ها و معتادین متجاهر از بزرگراه ها جمع آوری شدند

کارتن خواب ها و معتادین متجاهر از بزرگراه ها جمع آوری شدند