مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-04-24اقتصادي

تولید دستگاه های تولید رمز ارز در ایران/ احداث 300 واحد مجاز ماینر در زنجان


رییس هیأت مدیره نخستین شهرک تخصصی ماینینگ کشور اشتغالزایی شهرک ماینینگ را 3 هزار نفر اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود هر واحد برای پنج نفر اشتغال ایجاد کند که 300 واحد زمینه اشتغال یک هزار تا یک هزار و 500 نفر را به طور مستقیم و 3 هزار نفر را به صورت غیر مستقیم ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در بهار سال 94 بود که اجرای فاز نخست ساخت شهرک الکترونیک و آی تی در شهر زنجان آغاز شد.

شهرک صنعتی تخصصی برق، الکترونیک و آی تی زنجان در زمینی به مساحت 40 هکتار (در فاز نخست) در کیلومتر 15 ضلع شمالی آزادراه زنجان-تهران قرار دارد و با توجه به نزدیکی به مرکز شهر و برخورداری از امکانات زیربنایی از شرایط ویژه ای بهره مند است.

از ویژگی های این شهرک می توان به فاصله 15 کیلومتری تا مرکز استان، فاصله 15 کیلومتری تا فرودگاه، فاصله 5 کیلومتری تا راه آهن و فاصله 310 کیلومتر تا تهران و پایتخت کشور اشاره کرد که موجب می شود، این شهرک مکانی مناسب برای استقرار صنایع فعال در زمینه برق، الکترونیک و آی تی باشد.

وجود واحدها و شرکت های تولیدی در زمینه برق مانند ایران ترانسفورماتور، پارس سوییچ و بسیاری شرکت های فعال در زمینه برق و الکترونیک زمینه را برای تبدیل زنجان به قطب آی تی کشور فراهم کرده هر چند در این زمینه اقدامات انجام شده در طی سالیان اخیر چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دستگاه های تولید رمز ارز در ایران/ احداث 300 واحد مجاز ماینر در زنجان

تولید دستگاه های تولید رمز ارز در ایران/ احداث 300 واحد مجاز ماینر در زنجان