مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-24اقتصادي

ابلاغ بسته حمایتی استاندارد از تولید


مدیرکل استاندار استان همدان با تأکید بر استاندارد یکی از دستگاه های تخصصی و فنی در حوزه تولید، واردات و صادرات است، گفت: بسته حمایتی سازمان استاندارد در راستای تسهیل و تسریع در واردات مواد اولیه کالاهای حدواسط برای تولید به استان ابلاغ شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل استاندار استان همدان با تأکید بر استاندارد یکی از دستگاه های تخصصی و فنی در حوزه تولید، واردات و صادرات است، گفت: بسته حمایتی سازمان استاندارد در راستای تسهیل و تسریع در واردات مواد اولیه کالاهای حدواسط برای تولید به استان ابلاغ شده است.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره کل استاندارد تدوین، تجدیدنظر و به روزرسانی استانداردهای موجود و تدوین استاندارد محصولات دانش بنیان و بومی را در راستای تحقق شعار سال در دستور کار خود قرار داده به طوریکه یکی از برنامه های اجرایی استان در سال جاری شناسنامه دار کردن محصولات بومی استان است.

وی با اشاره به اینکه محصولاتی از جمله صنایع دستی و محصوات کشاورزی بومی استان شناسنامه دار می شوند، افزود: تخم گشنیز به عنوان یکی از محصولات بومی استان بوده که 60 درصد تولید کشور را به خود اختصاص داده و تماما صادراتی است، در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم سند استاندارد ملی برای این محصول تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته حمایتی استاندارد از تولید

ابلاغ بسته حمایتی استاندارد از تولید