مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-24اقتصادي

توزیع سیمان از مبدأ تا مقصد در اهر رصد می شود


فرماندار شهرستان اهر کمبود در عرضه و افزایش قیمت سیمان را نگران کننده دانست و گفت: توزیع سیمان از مبدأ تا مقصد در اهر رصد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش صبح امروز شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونین شرکت سیمان صوفیان در جهت تأمین سیمان مورد نیاز شهرستان اهر با ابراز نگرانی از بازار آشفته سیمان در شهرستان ها گفت: با فروکش کردن آشفتگی بازار مرغ، روغن و … و حال با شروع ساخت وسازها از لحاظ تأمین سیمان مورد نیاز؛ شهرستان ها دچار مشکل شده اند.

وی با اشاره به این که 61 واحد فروش مصالح ساختمانی دارای پروانه در شهرستان اهر فعالیت می کنند، افزود: سهمیه سیمان که به شهرستان اهر تعلق می گیرد در حدود نزدیک به 2000 تُن بوده که جواب گوی تقاضای مردم نیست و از طرفی بازار مصالح فروشی اهر از شهرستان های همجوار نیز تا حدودی حمایت می کند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: ادامه روند پروژه های عمرانی و کسب وکارهای مرتبط از قبیل بتن آماده، تولید تیرچه بلوک و … با کمبود سیمان در بازار و حتی افزایش قیمت دچار تلاطم می شوند در حالی که تنها تولیدکنندگان بتن آماده و تیرچه بلوک اهر ماهانه به 5500 تن سیمان نیاز دارند.

سیمان باید از طریق شبکه توزیع شود خدابخش بر لزوم همکاری شرکت سیمان صوفیان در نظارت و توزیع سیمان با نرخ مصوب در شهرستان اهر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سیمان از مبدأ تا مقصد در اهر رصد می شود

توزیع سیمان از مبدأ تا مقصد در اهر رصد می شود