مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-24سياسي

امکان بهره مندی سوادآموزان از آموزش تلویزیونی فراهم شد


مسئول اداره سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: در راستای تحقق شعار «آموزش تعطیل نیست» شرایط لازم برای بهره مندی سوادآموزان دوره انتقال از طریق آموزش تلویزیونی فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان مسئول اداره سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستان ابهر گفت: در راستای تحقق شعار آموزش تعطیل نیست شرایط لازم برای بهره مندی سوادآموزان دوره انتقال از طریق آموزش تلویزیونی فراهم شده است.

عزیزالله عزیزخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه آموزشی قلم و بیان به منظور جبران کاستی های احتمالی ناشی از آموزش غیرمستقیم، آموزش مجازی و کاهش زمان آموزش، با همکاری صدا و سیما برای سوادآموزان دوره انتقال از شبکه آموزش مطابق برنامه زمان بندی پخش، از اول اردیبهشت ماه آغاز و به مدت 23 هفته استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه فوق در راستای تقویت کیفیت آموزشی سوادآموزان ثبت نام شده در سال گذشته تهیه شده و برای آن ها نقش مکمل برنامه های آموزشی را خواهد داشت، افزود: از همه آموزش دهندگان شهرستان ابهر انتظار داریم، به نحو شایسته جدول زمان بندی پخش برنامه را به ذی نفعان اطلاع رسانی کرده تا همه سوادآموزان از این برنامه آموزشی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بهره مندی سوادآموزان از آموزش تلویزیونی فراهم شد

امکان بهره مندی سوادآموزان از آموزش تلویزیونی فراهم شد