مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-24سياسي

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تبلیغات، برنامه ارائه کنند


داوطلب اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه به جای تبلیغات متعارف و سخنرانی برنامه ارائه کنیم، تصریح کرد: شرایط ما نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است چرا که برخی از کارهای ما موفق نبوده و تجربه های زیادی نیز کسب کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محسن رهامی عضو ارشد انجمن مدرسین دانشگاه و داوطلب اصلاح طلب احتمالی انتخابات ریاست جمهور، امروز (شنبه 4 اردبهشت ماه) در نشست خبری برنامه های خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

وی گفت: بنده کارگروه هایی با برخی وزرا، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه تشکیل داده ام و از آنها خواستم برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 برنامه ای با توجه به عملکرد 40 ساله جمهوری اسلامی برای برون رفت از این مشکلات آماده کنند که برخی از بررسی ها خروجی داشته است.

  رهامی با تاکید بر اینکه به جای تبلیغات متعارف و سخنرانی برنامه ارائه کنیم، تصریح کرد: شرایط ما نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است چرا که برخی از کارهای ما موفق نبوده و تجربه های زیادی نیز کسب کرده ایم.

  این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه بنده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده شده است، گفت: موافقتنامه ای که بین ایران و چین امضا شده است در برنامه من نیز درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تبلیغات، برنامه ارائه کنند

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جای تبلیغات، برنامه ارائه کنند