مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-24سياسي

دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کرده است


رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: دشمن تلاش بسیار زیادی داشته است تا حضور مردم و مشارکت شهروندان را در انتخابات پیش روی کاهش دهد اما همانگونه که مردم در سال های گذشته نیز نشان داده اند، - ایسنا/البرز رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: دشمن تلاش بسیار زیادی داشته است تا حضور مردم و مشارکت شهروندان را در انتخابات پیش روی کاهش دهد اما همانگونه که مردم در سال های گذشته نیز نشان داده اند، علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد، به نقش خود توجه جدی خواهند داشت.

سید محمد رضا موسوی زاده در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بالا بردن سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش روی، مهمترین نقشی است که همه دستگاه ها باید به آن توجه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان بسیج رسانه البرز ادامه داد: دشمن تلاش بسیار زیادی داشته است تا حضور مردم و مشارکت شهروندان را در انتخابات پیش روی کاهش دهد اما همانگونه که مردم در سال های گذشته نیز نشان داده اند، علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد، به نقش خود توجه جدی خواهند داشت.

موسوی زاده افزود: بسیج رسانه استان البرز، همچون سایر نهادها تلاش دارد تا در همین راستا، زمینه های مشارکت را در شهروندان ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کرده است

دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کرده است