مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-24حوادث

خراسان رضوی/ کشف 200 کیلو گوشت فاسد از رستوران بین راهی در نیشابور


صاحب رستوران ادعا کرده به علت شرایط بیماری کرونا و کاهش مشتریان نتوانستم این گوشت های چرخ کرده را به مصرف برسانم و در یخچال ها مانده است.

  - رییس دامپزشکی شهرستان نیشابور در خراسان رضوی از ضبط و معدوم سازی 200 کیلوگرم گوشت چرخ کرده منجمد و فاسد که در یخچال های یک رستوران بین راهی جاده نیشابور- سبزوار نگهداری می شد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: پیرو گزارش مردمی مبنی بر نگهداری گوشت فاسد در یکی از رستوران ها با هماهنگی دادستان نیشابور و همراهی اکیپ بازرسی از اماکن بازرسان این اداره به محل اعلام شده مراجعه کردند.

وی در ادامه افزود: در این بازرسی محموله مورد نظر را که منجمد و مدتی از نگهداری آن گذشته بود ضبط و با تنظیم صورتجلسه معدوم شد.

همچنین در این بازدید مقدار 150 کیلوگرم گوشت گوساله نیز مشاهده شد که پس از بررسی وضعیت ارگانو لیپتیکی مشخص شد که سالم و قابلیت مصرف دارد.

وی خاطر نشان کرد: صاحب رستوران ادعا کرده به علت شرایط بیماری کرونا و کاهش مشتریان نتوانستم این گوشت های چرخ کرده را به مصرف برسانم و در یخچال ها مانده است.

رییس دامپزشکی نیشابور ضمن تشکر از دادستان و دایره اماکن نیروی انتظامی که برای تحقق سلامت و امنیت غذایی با این شبکه همکاری لازم را دارند به کلیه رستوران ها و تالارها تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ کشف 200 کیلو گوشت فاسد از رستوران بین راهی در نیشابور

خراسان رضوی/ کشف 200 کیلو گوشت فاسد از رستوران بین راهی در نیشابور