مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-24سياسي

مردمی یاری ارتش در بحران ها به منصه ظهور رسیده است


فرماندار ویژه شهرستان سقز ارتش را نیرویی ولایی دانست که مردمی یاری آن در بحران هایی همچون سیل و زلزله در کمک به مردم به منصه ظهور رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرماندهی تیپ 228 متحرک هجومی سرلشکر شهید ابراهیم ثابت سقز که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ارتش را یکی از نیروهای ولایی دانست که در دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن در برهه های حساس همواره خوش درخشیده است.

فرماندار سقز با اشاره به اینکه ارتش یار دولت و مردم بوده و هست، اظهار کرد: ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم و یاری رسانی در حوادثی همچون سیل، زلزله، بحران کرونا و نبرد بیولوژیک با ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی از فرمانده و پرسنل تیپ 228 متحرک هجومی سرلشکر شهید ابراهیم ثابت سقز که همواره در راستای فرامین رهبری آمادگی خود را برای هرگونه ماموریت حفظ کرده و آماده است، تقدیر کرد.

کریمیان اظهار داشت: ارتش در زمینه ساخت مدرسه و سازندگی شهرستان سقز نیز همواره دولت و مردم را یاری داده است.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به وجود مرز مشترک سقز و بانه با کشور عراق، از فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش خواست تا توان لجستیکی و رزمی ارتش در شهرستان سقز را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی یاری ارتش در بحران ها به منصه ظهور رسیده است

مردمی یاری ارتش در بحران ها به منصه ظهور رسیده است