مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-04-24اقتصادي

تخریب ساخت وساز غیرمجاز میلیاردی در 30 قطعه مزارع عباس آباد


جانشین انتظامی مازندران از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز 550 میلیاردی در 30 قطعه از زمین های کشاورزی به متراژ 11 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان عباس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید عباس موسوی از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در 11 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 550 میلیارد ریال خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان عباس آباد در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از همکاری اداره جهاد کشاورزی با مأموران انتظامی خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه 30 قطعه از زمین های کشاورزی به مساحت 11 هزار متر مربع که بدون مجوز کاربری دیوار کشی و ساخت و ساز شده بودند، را شناسایی و با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در این زمین ها و بازگرداندن آنها به کاربری کشاورزی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش زمین های آزادسازی شده را 550 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسینی در خاتمه با بیان اینکه پلیس 110 بهترین منبع برای اطلاع رسانی در صورت نیاز شهروندان به فوریت های پلیسی می باشد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در این زمینه پرونده هایی را تشکیل و به مرجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت وساز غیرمجاز میلیاردی در 30 قطعه مزارع عباس آباد

تخریب ساخت وساز غیرمجاز میلیاردی در 30 قطعه مزارع عباس آباد