مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-24سياسي

ویژه برنامه «آشتی با خدا» در سوییس برگزار می شود


ویژه برنامه «آشتی با خدا» با موضوع «گذری بر شاخصه گفتمان های بین اسلام و غرب» در مرکز اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوییس برگزار می شود.

- ویژه برنامه آشتی با خدا با موضوع گذری بر شاخصه گفتمان های بین اسلام و غرب در مرکز اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوییس برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدر همتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری ویژه برنامه آشتی با خدا مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوییس خبرداد و اظهار داشت: مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در ایالت تیچینو سوییس به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه آشتی با خدا را در تاریخ 24 آوریل مطابق با 4 اردیبهشت 1400 برگزار می کند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) ادامه داد: موضوع این برنامه گذری بر شاخصه گفتمان های بین اسلام و غرب است که رأس ساعت 19:30 به وقت اروپای مرکزی برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این نشست علمی به میزبانی دکتر سیدعلی حسینی مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانو سوییس و دکتر محمدعلی مقیس عضو هیأت امنا و مدیر اجرایی بنیاد دوستی و توسعه روابط عمومی ایران و هلند برگزار خواهد شد.

یادآور می شود حجت الاسلام همتی نیز در این نشست به تبیین شاخصه های گفتمان بین اسلام و غرب خواهد پرداخت و اینکه با چه معیارهایی می توان به زبان مشترک میان اسلام و غرب دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «آشتی با خدا» در سوییس برگزار می شود

ویژه برنامه «آشتی با خدا» در سوییس برگزار می شود