مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-24سياسي

اصناف جریمه ساده انگاری دولت و مردم را متحمل شدند


صنوف در حالی که هیچ درآمدی نداشته و حمایتی از آن ها بابت دوره های پیشین تعطیلات کرونایی انجام نگرفته است باید ضرر و زیان متحمل شوند و در واقع به تنهایی جریمه بی توجهی دولت و مردم به دستورات ستاد کرونا را می پردازند.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: با قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان ری و تعطیلی مشاغل گروه 2، 3 و 4 بازهم اصناف نشان دادند که به رغم آسیب های زیادی که به کسب و کارشان وارد می شود تابع اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستند.

وی با اشاره به ادامه تعطیلی ها با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان ری گفت: شاهد رعایت بیش از 95 درصدی دستورات ستاد مقابله با کرونا در زمینه تعطیلی ها در سطح شهرستان ری هستیم.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری افزود: بر اساس دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی صنوف در شهرهای قرمز و نارنجی تمدید شد، لذا صنوف همیشه همراه و ولایت مدار شهرستان ری این روزها دغدغه و نگرانی گذران معیشت روزانه خود را دارند.

ستاره ادامه داد: 2 هفته از تعطیلی صنوف سپری شده اما ادارات دولتی و حتی بوستان ها مملو از جمعیت است و این در حالی است که کسبه به رغم تعطیلی واحد صنفی باید هزینه های اجاره بهاء، مالیات، حقوق، بیمه، اقساط بانکی و غیره را بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف جریمه ساده انگاری دولت و مردم را متحمل شدند

اصناف جریمه ساده انگاری دولت و مردم را متحمل شدند