مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-04-24حوادث

افزایش 23 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: میزان دستگیری قاچاقچیان و عوامل دخیل در توزیع مواد مخدر در استان اردبیل 23 درصد نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی عصر شنبه در جریان دستگیری اعضای جدید باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش های مردمی و اطلاعات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر با مراقبت های انجام شده، یک تیم کامل قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اردبیل متلاشی شد.

وی تصریح کرد: در این اقدام پلیس مبارزه با مواد مخدر که در قالب چهار عملیات متفاوت انجام شد، از قاچاقچیان و سوداگران مرگ بیش از 142 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: عمده این مواد تریاک بوده که در این زمینه با مراقبت انجام شده بیش از 10 نفر از عوامل باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در مناطق مختلف استان اردبیل دستگیر شدند.

سردار حسینی از توقیف پنج دستگاه خودرو در ارتباط با تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه انتظامی استان اردبیل بیش از 260 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات رشد 83 درصدی را نسبت به فروردین سال گذشته نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 23 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل

افزایش 23 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل