مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-24حوادث

نجات چوپان حادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر در کوه پریشان قروه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از نجات چوپان دچار حادثه در کوه پریشان شهرستان قروه، توسط عوامل امدادی پایگاه گنجی شهرستان در 4 اردیبهشت 1400 خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از نجات چوپان دچار حادثه در کوه پریشان شهرستان قروه، توسط عوامل امدادی پایگاه گنجی شهرستان در 4 اردیبهشت 1400 خبر داد.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این حادثه اظهار کرد: در روز شنبه 4 اردیبهشت ماه سال جاری، در پی اطلاع واصله از اهالی محل مبنی بر سقوط یک نفر از کوه و تماس با مرکز Eoc در ساعت 10 و 4 دقیقه صبح، عوامل امدادی پایگاه با خودرو نجات، آمبولانس و تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی افزود: مرد چوپان که به دلیل سقوط از بلندی درخت در کوه پریشان دچار حادثه شد، نجات یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: مصدوم که از ناحیه پشت و شانه چپ دچار آسیب شده بود، بعد از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران با تجربه پایگاه، مصدوم با آمبولانس هلال احمر به روستای نعمت آباد انتقال و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان به نیروهای 115 تحویل داده شد.

جلالی عنوان کرد: باتوجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می دهد شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند که شاهد چنین حوادثی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات چوپان حادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر در کوه پریشان قروه

نجات چوپان حادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر در کوه پریشان قروه