مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-24اقتصادي

عادی انگاری شهروندان باعث تسریع در چرخه انتقال کرونا شده است


عادی انگاری برخی شهروندان، باعث شده چرخه انتقال این بیماری در شهرها یا روستاها ادامه دار و حتی گسترش یابد که نشان از بی توجهی این افراد به موضوع است.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: عادی انگاری برخی شهروندان، باعث شده چرخه انتقال این بیماری در شهرها یا روستاها ادامه دار و حتی گسترش یابد که نشان از بی توجهی این افراد به موضوع است.

میرهاشم خواستار در گفت و گو با ایسنا، افزود: در موضوع بیماری کرونا، حدود دو ماه است که شهرستان خمیر دچار وضعیت نارنجی و سپس قرمز شده و بیش از یک هفته نیز از ایجاد محدودیت ها و تعطیلی صنوف در شهرستان می گذرد اما عادی انگاری برخی شهروندان، باعث شده چرخه انتقال این بیماری در شهرها یا روستاها ادامه دار و حتی گسترش یابد که نشان از بی توجهی این افراد به موضوع است.

وی بیان کرد: تا همگان این موضوع را جدی نگیرند و برای کاهش روند شیوع کرونا تلاش نکنند، قطعاً شرایط فعلی در شهرستان ماندگار خواهد بود.

رییس ستاد مدیریت کرونا در شهرستان عنوان کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و لزوم انجام فرائض دینی، تلاش کنیم تا وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا در نیمه دوم ماه مبارک به حالت عادی درآید.

فرماندار بندرخمیر در ادامه، نظارت و آگاه سازی افراد را از عوامل مهم و تأثیرگذار در پیشگیری از بیماری دانست و عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری شهروندان باعث تسریع در چرخه انتقال کرونا شده است

عادی انگاری شهروندان باعث تسریع در چرخه انتقال کرونا شده است