مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-04-25اقتصادي

21 میلیون قطعه جوجه ریزی در زنجان انجام شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته 21 میلیون جوجه ریزی به میزان 35 هزار تن تولیدگوشت مرغ در استان انجام شد، گفت:تولید گوشت بوقلمون و سفید هم 47 هزار تن بوده است.

- جواد تاراسی در گفتگو با باعث کاهش جوجه ریزی در استان زنجان شد، گفت: در 6 ماه نخست سال گذشته جوجه ریزی 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال 98 کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 21 میلیون جوجه ریزی به میزان 35 هزار تن تولید گوشت مرغ در استان انجام شد، اظهار کرد: در تولید گوشت بوقلمون و سفید هم در کل بیش از 47 هزار تن بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طی فروردین ماه سالجاری جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش دارد، گفت: میزان جوجه ریزی یک میلیون و 950 هزار قطعه بود.

تاراسی با بیان اینکه کمبودی در خصوص نهاده های دامی طیور در استان نداریم، تاکید کرد: نهاده های دامی طیور به اندازه 45 روز خوراک طیور در اختیار مرغداری ها قرار می گیرد، ابراز داشت: این نهاده ها بین 10 تا 20 روز طول می کشد تا به دست شان برسد.

وی نیاز ماهانه مرغداری های استان زنجان به کنجاله سویا را 6 تا هشت هزار تن اعلام کرد و گفت: نیاز به ذرت بیش از دو برابر کنجاله سویا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 میلیون قطعه جوجه ریزی در زنجان انجام شد

21 میلیون قطعه جوجه ریزی در زنجان انجام شد