مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-25ورزشي

نفتی های گچساران همچنان قعرنشین لیگ دسته دو فوتبال کشور


در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، نفتی های گچساران با شکست راهی خانه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، در حالی  شب گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف شهرداری همدان رفت که انتظار می رفت این دیدار گرچه به میزبانی همدانی ها برگزار شد اما تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با دست پر به شهرستان بازگردند.

پیش از دیدار این 2 تیم و  در چندین مصاحبه کادر فنی، مربی، سرمربی تیم و بازیکنان نفت گچساران از آمادگی کامل این تیم برای رویایی با تیم شهرداری همدان داشتند.

 با پیوستن  اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیم فصل دوم  انتظار می رفت که این تیم از جایگاهی که در نیم فصل اول کسب کرده و همچنان پس از انجام 15 دیدار در قعر جدول لیگ دسته 2 فوتبال کشور به سر می برد تکانی خورده باشد.

 پرداخت پاداش 25 میلیون تومانی هم   وجه نقد از سوی یکی از فوتبال دوستان این شهرستان  به بازیکان و کادر فنی تیم هم نتوانست در روحیه نفتی های گچساران تاثیر بگذارد.

پیوستن  و جذب 3بازیکن از جمله  سینا مهدی زاده ، احمد محمدیان پور  و اشکان احمدی به تیم فوتبال نفت وگاز  در نیم فصل دوم از دیگر راهکارهایی بود که این  تیم بتواند  در نیم فصل دوم به نتیجه مطلوب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفتی های گچساران همچنان قعرنشین لیگ دسته دو فوتبال کشور

نفتی های گچساران همچنان قعرنشین لیگ دسته دو فوتبال کشور