مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-25پزشكي

هشدار کرونا؛ هر علامت گوارشی و تنفسی با 24 ساعت پایداری


هر علامتی از بیماری اعم از علائم گوارشی و تنفسی در صورتی که حداقل 24 ساعت در فرد پایدار باشد، می تواند علامت ابتلا به کرونا باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: هر علامتی از بیماری اعم از علائم گوارشی و تنفسی در صورتی که حداقل 24 ساعت در فرد پایدار باشد، می تواند علامت ابتلا به کرونا باشد.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سیر مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا در اهواز همچنان بالا است، اظهار کرد: اکنون به طور متوسط روزانه حدود 700 مراجعه کننده در مراکز منتخب غرب اهواز داریم که تقریبا نتیجه تست 50 درصد آن ها مثبت است.

وی افزود: هر علامتی از بیماری اعم از علائم گوارشی و تنفسی در صورتی که حداقل 24 ساعت در فرد پایدار باشد، می تواند علامت ابتلا به کرونا باشد؛ اگر افرادی شرایط انجام تست را ندارند، قرنطینه خانگی را رعایت کنند اما در صورتی که حال عمومی بیماری خوب نبود حتما به مراکز منتخب و درمانی مراجعه کند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: به شهروندان توصیه می شود در صورتی که حال عمومی شان مساعد نیست و علائم گوارشی و تنفسی که حداقل 24 ساعت پایدار مانده است، دارند حتما به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کرونا؛ هر علامت گوارشی و تنفسی با 24 ساعت پایداری

هشدار کرونا؛ هر علامت گوارشی و تنفسی با 24 ساعت پایداری