مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-25بين الملل

ناکامی کشورهای غنی در کمک به کشورهای در حال توسعه برای مقابله با بحران اقلیمی


به دنبال نشست اقلیمی سران جهان به رهبری آمریکا که با اندکی وعده مالی جدید به پایان رسید، کشورهای فقیرتر هشدار دادند که کشورهای غنی از تامین کمک مالی لازم برای جهان در حال توسعه به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مدیریت تغییرات زیان بار آب و هوایی ناکام مانده اند.

- به دنبال نشست اقلیمی سران جهان به رهبری آمریکا که با اندکی وعده مالی جدید به پایان رسید، کشورهای فقیرتر هشدار دادند که کشورهای غنی از تامین کمک مالی لازم برای جهان در حال توسعه به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مدیریت تغییرات زیان بار آب و هوایی ناکام مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، در حالی که کشورهای فقیر با بحران کووید و بدهی های به سرعت در حال افزایش دست و پنجه نرم می کنند، میلیاردها نفر در معرض خطر وخیم تر شدن شرایط آب و هوایی شدید قرار دارند.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بیش از 40 تن از سران جهان را برای نشست مجازی دو روزه کاخ سفید درباره بحران اقلیمی گردهم آورد.

ایالات متحده با هدف جدید جسورانه در کاهش میزان انتشار کربن در این دهه پیش رفته، در حالی که کشورهایی از جمله کانادا، ژاپن و آفریقای جنوبی هم اهداف خودشان را تقویت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی کشورهای غنی در کمک به کشورهای در حال توسعه برای مقابله با بحران اقلیمی

ناکامی کشورهای غنی در کمک به کشورهای در حال توسعه برای مقابله با بحران اقلیمی