مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-25پزشكي

فاجعه ای از هند


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه طی هفته های اخیر شاهد سویه جدیدی از این ویروس به نام کرونای هندی هستیم که قدرت شیوع و کشندگی آن به مراتب از سویه های قبل بیشتر است و در هند فاجعه به بار آورده است.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه طی هفته های اخیر شاهد سویه جدیدی از این ویروس به نام کرونای هندی هستیم که قدرت شیوع و کشندگی آن به مراتب از سویه های قبل بیشتر است و در هند فاجعه به بار آورده است.

مهرداد بابایی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 1070 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که این آمار در مقایسه با سه پیک قبلی افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان زیربار مراجعات بیش از اندازه فرسوده شده اند، گفت: طی بیش از یکسالی که از شیوع کرونا می گذرد، کادر بهداشت و درمان در سخت ترین شرایط کاری و با کمترین میزان مرخصی در صف اول مقابله با کرونا ایستاده اندتا جان هموطنان را نجات دهند.

این مسئول تاکید کرد: شرایط فعلی نشان می دهد که به سادگی و به این زودی ها نمی توانیم ماسک ها را صورتمان برداریم و اگر نسبت به رعایت پروتکل ها بی تفاوت باشیم، روزهای تلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ای از هند

فاجعه ای از هند